Haar Hurum 12 Malin Westermann

Ønsker du å støtte Oslo Kunstforenings arbeid for å fremme interesse og informasjon om den visuelle kunsten? Ser du viktigheten av et mangfoldig og rikt kunstliv i tillegg til de store kunstinstitusjonene? Er du en hyppig bruker av forretninger for kunstrekvisita eller ramme- og trykketjenester? Da er medlemskap i Oslo Kunstforening midt i blinken for deg!

Oslo Kunstforening er en frivillig medlemsorganisasjon, hvilket innebærer at den er åpen for alle. Medlemskapet gir rent formelt én stemme på årsmøtet. Foretak, foreninger og klubber kan være  bedriftmedlemmer, som også gir én stemme på årsmøtet.

Medlemsfordeler:

• Invitasjoner til utstillingsåpninger og andre arrangement i kunstforeningen
  • 10% rabatt på kunstartikler hos Chr Engebretsen & Søn
  • 10% rabatt på kunstartikler hos Torso Vulkan (15% rabatt til kunder som allerede har krav på rabatt som studenter/via NBK osv)
  • 10% rabatt på printing av bilder fra 9x13cm til 100x200cm hos Oslo Foto (gjelder også bilder printet på lerret med montering på blindramme)
  • 15% rabatt på innramming hos Brodins
  • 15% rabatt hos FotoPhono Imaging
  • 10% rabatt ved kjøp av publikasjoner hos Oslo Kunstforening
  • Rabatt på mat hos Kafé Celsius

Våre medlemskap:

Ordinært medlemskap
400,-

Individuelt medlemskap som gir full tilgang til alle medlemsfordeler.

Familiemedlemskap
500,-

Medlemskap som dekker hele familien, og som gir full tilgang til alle medlemsfordeler.

Kunstnermedlemskap
200,-

Medlemsskap som er åpent for alle kunstnere. Redusert medlemspris med full tilgang til alle alle medlemsfordeler.

Studentmedlemskap
200,-

Medlemsskap for studenter. Redusert medlemspris med full tilgang til alle alle medlemsfordeler.

Bedriftsmedlemskap
2000,-

Støtt kunstfeltet og tilby dine ansatte unike opplevelser med vårt bedriftsmedlemskap. Dette medlemskapet inkluderer muligheten til å delta på omvisninger og skreddersydde arrangementer. Ta kontakt for mer informasjon om bedriftsmedlemskap i Oslo Kunstforening.

Om Oslo Kunstforening